
OFERTA
NA ADMINISTROWANIE
NIERUCHOMOŚCIĄ MIESZKANIOWĄ

NASZYM CELEM JAKO ADMINISTRATORA LUB ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI jest: PRAWIDŁOWE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI KU ZADOWOLENIU WŁAŚCICIELI
w tym:
· dostosowywanie usług do wymogów klienta
· racjonalizacja kosztów eksploatacji nieruchomości,
· indywidualne traktowanie potrzeb i możliwości każdej nieruchomości
ZAPEWNIAMY:
– ścisłą współpracę z właścicielem nieruchomości, – najwyższą staranność, uczciwość oraz rzetelność budynku, – wsparcie finansowe prac inwestycyjnych (pozyskiwanie dofinansowania, kredytów), – stały dostęp do pełnej informacji o podejmowanych – objęcie troską nie tylko budynku, ale również jego terenów zielonych, placów zabaw itp., – stałe doradztwo administracyjno-prawne, – stały kontakt z naszymi administratorami, – racjonalizację kosztów ponoszonych przez właścicieli – kontrolę nad czystością i konserwacją budynku, – organizowanie innych usług na życzenie klienta


NASZE USŁUGI ZAWSZE DOSTOSOWUJEMY DO POTRZEB KLIENTÓW I SPECYFIKI NIERUCHOMOŚCI.


MAMY ZA SOBĄ PONAD 20 LAT DOŚWIADCZEŃ
Wiele Wspólnot Mieszkaniowych zaufało już nam i powierzyło swoje budynki. Administrujemy i zarządzamy wieloma obiektami na terenie Wejherowa. Świadczymy usługi dla 135 Wspólnot Mieszkaniowych. Obsługujemy nieruchomości przede wszystkim mieszkalne, większość budynków w centrum miasta Wejherowa, osiedle mieszkaniowe przy ul. Dzięcielskiego oraz „apartamentowce” we Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Jastarni i Pucku. Ponadto w naszych zasobach własnych posiadamy 7 budynków.

Usługa administrowania zawiera:
1. Wykonywanie uchwał Właścicieli.
2. Przygotowywanie rocznych planów gospodarczych.
3. Negocjowanie i przygotowywanie projektów umów w imieniu Właścicieli.
4. Zapewnienie kontroli realizacji umów.
5. Zapewnienie dostawy mediów.
6. Obsługa rachunkowo-finansowa:
- prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów zarządu nieruchomością, należności i zobowiązań, a także rozliczeń z innych tytułów,
- pobór i windykacja należności stanowiących przychody z nieruchomości,
- prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy,
- dokonywanie rozliczeń i czynności zapłaty za roboty lub usługi świadczone na rzecz nieruchomości,
- dochodzenie należności w postępowaniu upominawczym oraz sądowym.
- występowanie w imieniu Właścicieli przed sądem o zapłatę,
7. Działania zarządców i służb technicznych:
- bieżąca kontrola i rozwiązywanie problemów technicznych występujących w obrębie nieruchomości,
- konserwacja nieruchomości wspólnej,
- kontrola nad użytkowaniem nieruchomości zgodnie z jej przeznaczeniem,
- nadzór nad utrzymywaniem czystości i porządku na nieruchomości oraz terenie przyległym,
8. Dokumentacja:
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
- przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów Wspólnoty,
- sporządzanie projektów uchwał
9. Prace budowlane:
- wybór najlepszego wykonawcy robót budowlanych w drodze zamówienia publicznego, zlecanie wykonania remontów oraz sporządzanie umów,
- organizowanie nadzoru nad wykonaniem prac,
10. Zapewnienie atrakcyjnego ubezpieczenia nieruchomości. Administrowanie i zarządzanie odbywa się pod nadzorem radcy prawnego.
11. Świadczenie usług pogotowia technicznego czynnego całą dobę.

Klatki schodowe niektórych budynków pod opieką WTBS Sp. z o.o.
Cena za administrowanie
Cena za administrowanie zależy od zakresu świadczonych usług, ilości dostarczonych mediów, lokalizacji nieruchomości oraz stanu technicznego budynku i podlega negocjacjom. W ramach stawki zawarte są koszty korespondencji i świadczenie usług pogotowia technicznego czynnego całą dobę Czynności wykraczające poza usługi administrowania wykonujemy wg cennika.
USŁUGI DODATKOWE
W trosce o wygodę i poczucie bezpieczeństwa użytkowników danej nieruchomości, proponujemy pełen wachlarz usług dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Poprzez stałe kontakty z wieloma dostawcami i wykonawcami możemy zaoferować Państwu korzystne cenowo usługi:
- organizacja i przygotowanie procesu inwestycyjnego, remontów i modernizacji
- zabezpieczanie opracowania ekspertyz technicznych, certyfikatów i audytów energetycznych i weryfikacja mocy zamówionej,
- aktualizacja wartości nieruchomości (wycena rzeczoznawcy majątkowego),
- możliwość monitorowania nieruchomości
- zapewniamy pomoc w uzyskaniu środków finansowych na inwestycje, w tym:
- kredyty termomodernizacyjne,
- dotacje z Funduszu Ochrony Środowiska
- utrzymanie czystości w budynku oraz na terenach przyległych do nieruchomości,


PRZYKŁADY OBSŁUGIWANYCH PRZEZ WTBS sp. z o.o. BUDYNKÓW


nowoczesne osiedla wraz z zielenią


zabytkowe obiekty i budynki wraz z cennymi detalami architektury miasta
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Sporządzając kalkulację dla Państwa nieruchomości chcielibyśmy uwzględnić wszystkie oczekiwania Wspólnoty. Po uwzględnieniu Państwa sugestii i oględzinach nieruchomości, gotowi jesteśmy przedstawić szczegółową ofertę. W celu uściślenia warunków współpracy zapraszamy do siedziby naszej firmy lub oczekujemy na propozycję spotkania w dogodnym dla Państwa czasie i miejscu.

to: * dostępność 24 h na dobę, 365 dni w roku, * nowoczesne technologie z a r z ą d z a n i a, * wiedza i doświadczenie licencjonowanych zarządców, * indywidualne procedury obsługi dostosowane do potrzeb klientów, * wysokie kwalifikacje i doświadczenie kadry inżynieryjno-technicznej.
Nasz adres: 84-200 Wejherowo, ul. Parkowa 2A/20 tel.: (058) 672-47-26, fax (058) 672-46-16
www.wtbswejherowo.pl e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
W naszej działalności posiadamy
OFERTĘ MIESZKAŃ NA WYNAJEM
w nowych zasobach mieszkaniowych realizowanych wg szczególnych warunków, zapewniających naszym najemcom wygodne i bardzo ciepłe mieszkania

Zapraszam do współpracy
Ewa Puchowska Prezes WTBS Sp. z o.o.
|